stylad och klar. för stan.

Ska lägga om mitt sår då behövs det extra stylig så klart självaste mamma ska göra de ingen annan hade tid. Och det är bad. Har gjort ont sedan i måndags. jaja. Mamma är inte längre distrikssköterska men vad gör de.

image582
mitt största problem just nu är att min plattång inte är där jag är.

Och en fråga vad är de för fel med bara vinäger i salladen. Olja varför behöver man de. Tycker inte att de är någon skillnad. Och som henrik har 1 del vinäger 3 delar olja men varför. Mer vinäger åt folket. Hallon vinäger är nog godast. men då måste de vara mer än sallad. Mango har jag också smakat och de är skit gott!

Om jag någon sin bor i en egen lägenhet ska jag skaffa mej en matblogg. Massa exotiska rätter just nu får jag nöja mej med vad som finns Kyckling och grönsaksgryta med yogurt istället för mat grädde och massa curry och andra smak tillsattser. Blir en sådan harmonisk smak av yogurten. Oftast turkisk eller grekisk. Det ska vara quinoa eller något annat konstigt frö till.

Men idag åt jag rårake med lingon och massor av sallad med rödvinsvinäge.

Man får mer tid över när det är lov de finns ingen tid för mej att jobba, jag springer ju runt på endel ställen för att jag inte orkar söka ett fast. Sen ska jag studera  till våren och hösten så de kanske inte är så många som vill ha mej på fast i 2 månader.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallonvinäger verkar gudomligt! hoppas det går att finna i min stad.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback