Protecy our planet don't lay back react!

Igår var jag ute på stan, allt skulle göras på en dag. Handla, tandläkaren och klippning. De resulterade i endel nödvändiga och endel inte så nödvändiga saker.

image612
Denna super söta klänning som går ner till knäna stor och puffig har jag tittat på enda sedan jag såg en tjej på stan med den. Vila är en sådan butik som funkar ytterst sällan, men denna är ju klockren.

image625
En långarmad sak som man kan ha under tshirts klänningar och grejer. Skärp glittrigt med rosett. HM


Men det första fyndet var endå en röd skjortklänning från 365 Sun Shine, men den vägrar att göra sig själv på bild.
365 dagar med solsken. Ska ha den på alla tillstälningar runt jul. Dyraste köpet iår 499kr.

image614
Kjol från gina och t-shirt. I love you.


Denna gör sig inte heller på bild men är hur bra som hellst varm högkrage banden gillar jag inte men det går ju fixa. 149pix och inga trix. Bara banden då!


Lite paket också. Nu är.


  • Mamma
  • Pappa
  • Becka
  • Henrik
  • Far och mor föräldrar.
Klara.


Köpte ett par skor också perfekta när man ska jobba.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

ah vad tjuuusigt! gillade jeanskjolen skarpt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback