God Jul.

image637
Jag igår ser man mina munsår tur att inte alla syns är helt förstörd efter 1 vecka i sängen.
Klänningen kommer från veromoda och knästrumperna som glidit ner från hm.
Sjalen från Indiska och julfeeling 0 men de kanske ändrar sig.

image638
Julfeelingen kanske kommer när jag tar på mej min fina klänning i rött.

image639
Pappa tog kort på en nyvaken sofie.


Present av henrik Hatten från ikea och ett rosa cdfodral.


lovikavantar av Carl.


5 höganäs muggar och 2 kostaboda mine snapsglas/expresso som
jag tänkte på när jag såg dem först för stora för snaps hur full ska
man bli egentligen.


En spargris av becka, nu ska de sparas.

image648
Denna fick jag också av pappa.


En elvisp utav Henriks mamma å pappa.

image653
Och av mej själv fick jag en hatt och ett par glasögon. 39kr på ikea.
Jag har inga barn men de hindrade mej inte annars brukar de göra de.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback