Urval i garderoben...

image423
Åh min gula skjol när kan jag använda dej.

    
    
Gul klänning köpt på rea aldrig använd. skjorta u ringad favorit. Natt linne i gammalmodell favorit.
Randig söt t-shirt favorit. Klänning bilden visar inte dens sanna ja men den är favorit. Rutig aldrig använd.
Bob Dylan från hans konsert i våras. 2 bäsha klänningar slängas/säljas vet ej. Svart söt tröja köpt som ny på myrornas.


   
   
   
1. Kuver väska hm. 2. Påse i tyg. 3. Odd Molly. 4. Syslöjden i 4an. 5. Fått av mamma.
6. Fruktansvärt ful väska som jag inte kan med att slänga eller ge bort. 7. Cheap Monday.
8. Elle. 9. 2 stora kuvertväskor/portfölj liknande och en vattentät väska. 9. Tyg hm längesen.
10. Mamma gjort är egentligen en nessesär. 11. Nessesär fått av mamma.

image446
Massa billiga saker alla är nästan gratis endel är speciellt paraplyet som jag tog på Way out west.
Eller Stick ut välj naturbruk.

image447
Nyårsskorna använda en gång. De är dammiga i mellanåt så tar ner dem och tittar på dem sen får de
ställa sej i hyllan igen.

 Dehär har jag och Henrik haft kul med synd att den ena fastnade i björken.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mycket fina saker!

Postat av: frida h

jätte fina kläder du hade tycker jag!

2007-09-10 @ 23:23:10
URL: http://fridahs.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback